למה לי להיות הבעלים של אנרגיה אגורה?

באנג'יס, אנו מאמינים, כי כל גוף עם הוצאות אנרגיה, צריך לבחון את הצרכים האנרגטיים שלו, ולאחר מכן, עליו להוסיף לתמהיל הצריכה שלו, צורות ייצור אנרגיה (גנרציה) ואגירה נוספות, כמו אנרגיה טרמית, חשמלית, מימן ועוד

בימים אלה, אנג'יס משווקת פתרונות אגירה עבור לקוחות מסוגים שונים ובעלי צרכים מגוונים.

כדי להסביר ללקוחות פוטנציאלים את היתרון שבבעלות על אגירת אנרגיה, אנו מבקשים להתייחס לאנרגיה כאל "משאב", העשוי לפתור מגוון רחב של בעיות ולהסיר מגבלות בתפקוד היומיומי של כל ארגון. במלים אחרות, מלבד התמריצים הברורים של הפחתת עלות האנרגיה עבור הארגון, מקור גיבוי לאספקת חשמל בעת הפסקת חשמל ומקור למכירת 'שירות אספקת חשמל' בארגון, קיימות עוד מגבלות תפקודיות וניהוליות עליהן אגירת האנרגיה עשויה להקל בכל חברה או ארגון.


קחו לדוגמה מפעל גדול, העובד 24/7 אבל חייב להפסיק את פעולת המכונות לצורך טיפול שוטף פעם בשבוע. מפעל כזה יעדיף לבצע את ההפסקה בשעות היום, כשמחירי החשמל גבוהים, על מנת לחסוך בעלויות הגבוהות, מאשר להפסיק את המכונות בלילה, כשמחיר החשמל מהרשת נמוך.

הפתרון של אגירת אנרגיה עשוי לסייע בגמישות הניהולית של אותו מפעל; במקום להישען רק על השיקול של תזמון זול של חשמל מהרשת, אפשר יהיה להפסיק את המכונות בכל זמן אחר, בהתאם לניהול המפעל, ניהול העבודה והדינמיקה התפעולית.


והנה דוגמה נוספת: מה עושים כאשר מפעל סובל מנפילות מתח בהזנת החשמל מהרשת?
התשובה היא: אגירת אנרגיה.
האגירה תפתור נפילות מתח, תאזן בין אנרגיה אקטיבית לריאקטיבית, ותגלם את כל שאר התועלות שצוינו לעיל, כשיש לנו משאב כזה בחצר.

אז מה לאגירה ולחזון ה- PPG של אנג'יס? ולמה חשוב לאנג'יס להשקיע באגירה?
אנו סבורים כי כל ארגון, עיר, משפחה, מפעל או אפילו מכונית – כל גוף עם הוצאות אנרגיה, צריך לבחון את הצרכים האנרגטיים שלו, ולאחר מכן, עליו להוסיף לתמהיל הצריכה שלו, צורות ייצור אנרגיה (גנרציה) ואגירה נוספות: טרמית, חשמלית, מימן וכדומה.

זו תכלית ה-PERSONAL POWER GENERATION : PPG©, לעזור לאנושות להמציא עוד ועוד צורות גנרציה ואגירה, וליצור מודל על פיו כל אחד יוכל לבחור את הפתרונות ל- PPG שלו מתוך 'סופרמרקט' גדול. את עודפי ה- PPG שלנו נתרום לרשת, שתהווה אוטוסטרדה מחושבת ומנוהלת היטב, המעבירה קוו"טשים במהירות מהמקור ליעד בזמן אמת, על גבי פלטפורמה של מסחר יעיל ואוטומטי בחשמל. 

אגירת אנרגיה היא המרכיב הראשון במימוש חזון ה-PPG  של אנג'יס, כיוון שהיא הופכת את החשמל ל'מוצר צריכה' שניתן לאגור, להשתמש בו בעת הצורך (ולא בהכרח בעת הייצור), למכור לאחרים ולסייע לרשת החשמל, לשכנים ולצרכני משנה, כשנוצר עודף.


דברו אתנו, בואו וגלו יחד אתנו על איזה צורך משאב האגירה עונה בארגון שלכם.
אנחנו באנג'יס נדע לשאול את השאלות הנכונות, לבצע אנליזה ולהציע את הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

תודה על פנייתך.

אנו נשוב אליך בהקדם