מערכת סולארית מסחרית

חברת אנג‘ס מעניקה שירות של תכנון והקמת מערכת סולארית מסחרית. מערכות אלו יכולות להיות פתרון טוב עבור מחסנים, מפעלי תעשייה, מבנים חקלאיים, בתי ספר, מתנס“ים וכל מקום אשר יכול להקצות את השטח הדרוש לצורך הפקת חשמל ועומד בתקנות הנדרשות בחוק. 

התקנה של מערכת סולארית מסחרית מאפשרת להקטין את עלויות החשמל של המבנה ואף להפיק רווח כתוצאה ממכירת העודפים לרשת החשמל הארצית.

על פי ההגדרה, מערכות סולאריות מסחריות הן מערכות המייצרות חשמל בהספק של 15KPM – 50KPM. אלו הן אינן מערכות פשוטות עבור הצרכן הביתי, אלא מערכת סולרית מסחרית אותן ניתן להרכיב על גגות של מבנים ציבוריים, תעשייתיים וחקלאיים.

היקף יצור זה נחשב לפעילות מסחרית ולצורך העניין יש להקים עסק (חברה או עוסק מורשה) ולקבל את כל האישורים הדרושים. מערכת סולארית מסחרית יכולה לפעול כעסק עצמאי, או לאפשר לעסק קיים ליצור לעצמו מקור הכנסה נוסף תוך כדי ניצול טוב יותר של המשאבים אשר עומדים לרשותנו.

התקנת מערכות סולאריות אצלכם בנכס אינה דורשת שום ידע מקצועי מצידכם; על מנת ליהנות מהיתרונות של מערכות סולאריות אינכם צריכים להעסיק מהנדסי חשמל ומומחים לאנרגיה סולארית. בעזרת חברת אנג‘יס תוכלו לקבל ליווי מלא בכל תהליכי ההקמה והתפעול של מערת סולארית מסחרית. 

אנו עובדים מול אדריכלים על מנת להציג תכנית אדריכלית ותכנית חשמל לרשויות ולגופים הרלוונטיים ומטפלים בכל שלבי הפרויקט.

שיקולים כלכליים

כל תהליכי התכנון וההקמה נעשים בהתאם לשיקולים הכלכליים והפיזיים של הלקוח. אנו נתכנן מערכת סולארית המתאימה לצרכים שלכם, תוך כדי שימוש בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים הפקת אנרגיה בצורה יעילה, בטוחה וחסכונית.

מערכות סולאריות מסחריות הן הרבה יותר מפתרון כלכלי ומקור לרווחים. מערכות סולאריות מספקות למפעל ולרשת החשמל הארצית אנרגיה נקייה. עסקים התורמים לשמירה על איכות הסביבה נחשבים ל ”ארגונים ירוקים“, דבר בעל ערך בפני עצמו עבור הארגון.

אם ברצונכם להקטין את עלויות האנרגיה, להפיק רווחים ולתרום לאיכות הסביבה, פנו לחברת אנג‘יס. אנו נלווה אתכם כבר מהשלבים הראשונים של בדיקת הפוטנציאל ועד שירות ותחזוקה שוטפת של המערכת הסולארית.

תודה על פנייתך.

אנו נשוב אליך בהקדם