בדיקת לחות

השנאי הוא למעשה רכיב הכרחי במערכת החשמל. אך על מנת ליהנות מחשמל זמין ויציב עלינו גם לדאוג לתקינות השנאים; אחד האמצעים בעזרתם נבדוק את תקינות השנאי היא באמצעות בדיקת לחות. בכל מערכת להולכת חשמל נמצא שנאים; תפקידו של השנאי היינו לשנות את המתח, ממתח נמוך לגבוה או להפך. 

השנאים הם רכיב חשוב במערכת החשמל. אנו משתמשים בהם בשלבי שינוע החשמל מתחנות הייצור אל הלקוחות. הפעולה של השנאי מאפשרת המרת תמסורת ממתח אחד למתח אחר.

למשל, רשת החשמל הארצית היא בעלת מתח עליון (161/400 קילוואט) אך כמובן שלא ניתן להזרים לביתכם מתח בעצמה שכזו ולכו ישנו שימוש בשנאים הממירים למתח גבוה (22 קילו וואט) ומתח נמוך 230/400 וואט.

בדיקת לחות לשנאים

השנאי בנוי משתי ליבות סלילים וביניהן שדה מגנטי. מתח רב זורם בליבת הסלילים וגורם להתחממותה. על מנת להתמודד עם החום הנוצר, חלקי השנאי נמצאים בתוך שמן הזורם בסירקולציה ומקרר את השנאי וסליליו. 

באמצעות בדיקת איכות השמן, בדיקה הכוללת בדיקת לחות (לצד סוגים אחרים של בדיקות), אנו יכולים לקבל אינדיקציה לגבי בעיות בשנאי. הדבר דומה למחלות שונות בגופנו, אותן ניתן לזהות בעזרת בדיקת דם. 

בדיקת לחות, כמו גם שאר בדיקות איכות השמן הן בבחינת בדיקת הדם של השנאי והן הכרחיות לצורך ווידוי תקינותו.

בדיקת לחות עבור השנאי היא דבר הכרחי אותו יש לבצע באופן שוטף כחלק מפעולות הבקרה והתחזוקה של המערכת. בעזרת בדיקת לחות בשמן השנאי נוכל לגלות בעיות בזמן ולהעניק להן את הטיפול המתאים. בדיקת לחות בעצם מאפשרת זיהוי מוקדם של הבעיה לפני שהיא הופכת להיות בעיה חמורה הגורמת לשיבוש בהספקת החשמל.

במסגרת השירותים של חברת אנג'יס, אנו מבצעים בדיקת לחות וטיפולי תחזוקה לשנאים. 

הצוות שלנו כולל מהנדסי חשמל המיומנים בתפעול מערכות חשמליות, זיהוי כשלים וטיפולי תחזוקה. 

אנו עושים שימוש במכשירי מדידה וציוד טכנולוגי לבדיקת לחות בשנאים, בדיקה אשר מבטיחה זיהוי מוקדם של כל בעיה.

שימוש באמצעי ניטור ומתן טיפולי תחזוקה הם הדרך להבטיח מערכת ייצור והובלת חשמל תקינה וללא תקלות. כך תוכלו להבטיח את רציפות הייצור ואספקת החשמל.

חברת אנג'יס הינה היחידה שמוכרת בישראל סנן פסיבי הסופח אליו את הלחות בשמן השנאי, ה סנטינל. תפקיד הסנטינל לייבש השמן מלחות ולגרום למים לצאת מנייר הבידוד לכיוון השמן ושוב לספוג אותו . 

תהליך זה של דפוזיה ויבוש יסייע להציל שנאים הסובלים מלחות או חומציות ללא כל התערבות פולשנית. אנו גאים בפתרון זה שנוסה כבר ביותר מ 100 שנאים ברחבי ישראל. 

תודה על פנייתך.

אנו נשוב אליך בהקדם