אגירת חשמל: טכנולוגיות והשפעות

מערכת החשמל בישראל נמצאת היום על סף תום עידן בזכות השינוי שמתרחש בשנים האחרונות, והתפקיד העולה של אנרגיה מתחדשת, בקנה מידה של:

  • רשת והפצה.
  • הידוק מגבלות פליטה על דור מבוסס דלקים מאובנים.
  • האצת מגמות פריסת רשתות חכמות.
  • הופעת מספר מגוון יותר של אפשרויות לצרכני חשמל שיכולים היום לנהל טוב יותר את הצריכה הכוללת ואת מאפייני העומס שלהם.

כל אלה הם המאפיינים שיחד מצביעים היום על נוף שונה מאוד מכפי שהיה בעבר בתחום השימוש בחשמל ויכולות אגירת חשמל, שלפני 25 שנים בקושי עלו על הדעת.

פתרונות אגירת חשמל

חברת אנג'יס ביצעה וממשיכה לבצע פעילויות מחקר ופיתוח של צורות שונות של אגירת חשמל, שמציעים את ההבטחה של הפריסה הכלכלית יותר מבחינת קנה מידה בטווח הקרוב, כולל ניהול עומסים ואספקת חשמל בהישג יד של יותר ויותר צרכנים וכלי עזר. במונחים של שינוי תפיסה ושימוש ברשת החשמל, אנחנו מדברים על שינוי ברמה של מהפכה.

החברה מתמחה בזיהוי ותעדוף פרויקטים, כלומר, יש לה את הידע להבחין באופן שבו החשמל משמש בכל מבנה או אזור שימוש, כמה הוא עולה, וכמה אפשר לחסוך עם אגירת אנרגיה.

שימוש בנתונים ליצירת פתרונות

עם קבלת הגישה לנתונים על שימוש בחשמל, לנציגי חברת אנג'יס יש את ההבנה השלמה של האופן שבו ניתן להעריך את כלכלת אחסון האנרגיה. מומחי החברה שמבינים היטב את הכלכלה הזו, יודעים גם להמליץ ללקוחות איך להשתמש בחשמל ממקורות חלופיים, בצורה נכונה ומשתלמת יותר.

וזה עוד לא הכול. אנחנו יודעים גם איך לנתח את הנתונים, ולהשתמש ביעילות במספרים בתהליך הערכת סיכויי אגירת אנרגיה.

כך, למשל, בניינים זהים, שניצבים בסמוך זה לזה, עשויים להיות בעלי דפוסים שונים לחלוטין של שימוש בחשמל, ונציגי החברה יודעים כיצד להסיק את המסקנות שמבוססות על שימושים ממוצעים בחשמל, עם הדיוק הדרוש על מנת לזהות אילו לקוחות יוכלו להרוויח באופן משמעותי מפתרונות התקנת פנלים סולריים ואחסון אנרגיה.

התקדמות טכנולוגית בתחום אגירת אנרגיה

בשנים האחרונות התגבר הצורך בפתרונות טכנולוגיים של אגירת חשמל, בשל התפשטות תחום האנרגיה המתחדשת, בעיקר השימוש בכוח הרוח וכוח סולארי, בקנה מידה של רשת והפצה על גגות בניינים, או בקנה מידה מקומי.

הטכנולוגיה התפתחה והתקדמה לא רק בתחום אחסון סוללות, אלא הגיעה גם להתפתחות מכוניות היבירדיות וכלי חשמל מתקדמים בשנים האחרונות, שפועלים על מערכי סוללות שמאפשרים שימוש ביישומים נייחים.

ובשורה התחתונה: מה עשוי העתיד להציע?

עבודות המחקר והפרויקטים הרבים שבוצעו על ידי חברת אנג'יס מצביעים על כמה ממצאים חשובים. ראשית, אגירת אנרגיה כבר נתפסת כצעד הגיוני מבחינה כלכלית ליישומים מסוימים. שנית, יש לנו את הניסיון והמומחיות לגשת לנתונים כדי לזהות ולתעדף את הלקוחות שמבחינתם האחסון הוא רווחי.

בהתחשב במורכבות של התחום, ההמלצה שלנו היא לקבל את הייעוץ המקיף של המומחים כדי להבין את מלוא הפוטנציאל של מעבר לשימוש באנרגיה חכמה, ולהתחיל לתרום לא רק לחסכון הכלכלי המשמעותי, אלא גם לשימוש חכם יותר בחשמל, שמתחשב בסביבה. והעתיד? אנחנו רק בהתחלה, והאפשרויות הן אינסופיות.

כנציגות הבלעדית בישראל של חברת Doble Engineering, החברה אמריקאית המובילה בעולם לבדיקה ואבחון, אנג’יס מציעה מגוון שירותים ופתרונות לטיפול ובדיקה של מתקני מתח גבוה בכלל ושנאים בפרט.

על מנת שאנג’יס תוכל לענות על כל הצרכים של לקוחותינו, בנוסף ליכולותינו להגדיל באופן יעיל את מחזור החיים של מערכות מתח גבוה ולהבטיח עבודה רציפה, אנג’יס הרחיבה את פעילותה לספק מענה לקוחות הזקוקים לתשתית חדשה. בשל כך אנג’יס פועלת בשותפות עם חברות מאירופה ומהמזרח הרחוק לאספקה של ציוד מתח גבוה.

מגוון המוצרים אותו אנג’יס מציעה, מאפשר לנו לענות על צרכי מערכות המתח הגבוה של לקוחותינו במחירים מתחרים ומשך אספקה קצרים, התואמים את המומחיות ורמת השירות הגבוהה שלנו.

תודה על פנייתך.

אנו נשוב אליך בהקדם