מניה חכמה וניהול ביקושים: מה זה?

אם לכל אחד מאתנו יהיה מגוון מקורות גנרציה לצד אגירה, נוכל להפוך לרשת של צרכנים-יצרני חשמל. בנוסף, אם כל אחד מאתנו יוכל "לדבר" עם השכנים הגיאוגרפיים שלנו באמצעות "מניה חכמה", נוכל להחליט בקלות מהו מקור האנרגיה הכי יעיל וזול מבחינתנו.

מניה חכמה מאפשרת לנו ולשכנינו לשתף את מקורות האנרגיה שלנו, ובכך מאפשרת למנהל המערכת לצפות את צריכת החשמל שלנו, לצד יכולת הייצור שלנו. תהליך החישוב של המקום שממנו ניתן לקחת את החשמל והמקום שאליו ניתן להזרים עודפי חשמל, נקרא "ניהול ביקושים".

פעילויות מניה חכמה וניהול ביקושים

חברת אנג'יס מתמחה בפרויקטים של מניה חכמה וניהול ביקושים נחשב, כחלק מפעילויות החברה לשיפור והתייעלות תחום אנרגיה מתחדשת מבחינת התקנת תשתיות, תחזוקה, אגירה והפצה.

בתהליך ביקורת קפדני ובשיתוף פעולה עם מומחים בינלאומיים בתחום, החברה אחראית על פרויקטים של הפצת תחום האנרגיה הנקייה בארץ. ההיבטים העיקריים שמטופלים על ידי החברה בתחום זה הם הקמת מערכת שידור חכמה, וניהול מערכת הפצה חכמה בצד הביקוש.

ניצול המשאבים הטבעיים להפקת חשמל

פעילויות החברה בתחום זה מתמקדות בעיקר באופן ניצול המשאבים הטבעיים של הרוח או השמש בקנה מידה גדול של כוח סולארי, כמו גם ניהול גמיש של עומסים בתגובה לביקוש.

בשיטה זו ניתן לשגר ולהשתמש במשאבי אנרגיה טבעיים ממקום למקום ברחבי הארץ, תוך ניצול חום השמש או תנודות כוח הרוח, ולהעביר חשמל ממקום למקום בהתאם לדרישה. נציגנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות על מנת להשתמש ביעילות במקורות אנרגיה מתחדשים.

טווח נרחב של פעילות

ניהול האנרגיה של מערכת הפצה חכמה בצד הביקוש, מצריכה שיתופי פעולה בין האזורים שזקוקים לחשמל לבין האזורים שבהם קיים חשמל עודף. מניה חכמה וניהול ביקושים מתבצעת באמצעות שימוש במקורות אנרגיה מבוזרים, microgrids, שיטות אחסון אנרגיה, התקנת פנלים סולריים על גגות והפיכת מבנים ובתים לחכמים.

מעבר לאנרגיה חכמה משפר את הכלכלה והאמינות של פעולות המערכת, כמו למשל, שיתוף פעולה בין אזורים חמים לאזורים קרים והעברת האנרגיה ביניהם בהתאם לצרכים. כך ניתן להשיג את המטרה החשובה של מקסום צריכה מקומית של אנרגיה מתחדשת.

לסיכום

נציגי חברת אנג'יס מציגים ללקוחותיהם מספר תרחישים מעשיים, עם פרופילים שונים של ביקוש, ומציעים פתרונות של שילוב אנרגיה מתחדשת שניתן להשתמש בה על מנת לנהל בתים ואזורי מחיה חכמים.

מודלים חדשניים, אסטרטגיות תפעול, כמו גם גישות ושיטות שונות להתקנה ותחזוקה של מערכות סולריות, כפי שמוצעות על ידי החברה, מספקים את היסודות הדרושים לתכנן ולהטמיע מערכות ניהול אנרגיה קיימות ועתידיות ברשת חכמה.

תודה על פנייתך.

אנו נשוב אליך בהקדם