מערכת אוף גריד שאינה מחוברת לרשת

כל "גוף" יכול לגוון את מקורות הגנרציה שלו ולהתנתק מרשת החשמל. ייצור עצמאי של חשמל ממקורות כמו השמש, או ממיקרו טורבינה המייצרת גז לצד סוללה לאגירת אנרגיה, מאפשרת ניהול שימוש במקורות גנרציה, כך שבכל פעם ניתן להשתמש במקור הכי יעיל וזול. ממש כמו "ווייז" אנרגיה.

היות ורוב האנרגיה החשמלית אינה מאוחסנת, אך כמעט תמיד נצרכת, מפעילי הרשת חייבים לחזות את הביקוש הצפוי לתחומי רשת ספציפיים. המפעילים מספקים את כמות האנרגיה החזויה על ידי רכישת חשמל או תכנון בחשמל מתחנות כוח קיימות.

אך אם כמות האנרגיה שנצרכת בפועל שונה מהתחזית המקורית, יש לחייב את הפער הזה מאוחר יותר. הפסדי רשת שמתעוררים בכל פעם שחשמל מועבר, חייבים גם הם להיות נאמדים בצורה נכונה, ולכן יש צורך בליווי וייעוץ של מיטב המומחים בתחום, על מנת להתנהל כראוי.

ניהול מערכת אוף גריד שאינה מחוברת לרשת

היום, הודות לחברת אנג'יס, שמתמחה בהתקנת, ניהול ותחזוקת מקורות גנרציה, ניתן לנהל את נתוני האספקה, לאגור חשמל, לבדוק את הפנלים הסולריים ולהעביר במהירות את החשמל למקומות הדרושים.

התקנת מונים חכמים, שחלקם יכולים לבצע קריאות כל רבע שעה, מייצרת כמויות עצומות של נתונים שלא היו אפשריים בדרך אחרת, ולחברתנו יש תפקיד חשוב במערך התנהלות זה.

יישומים בשוקי הגז והמים

תהליכים עסקיים נוספים בתחום החשמל החכם ימשיכו להתפתח גם בעתיד. לדוגמא, השוק יכלול ספקי שירות אשר ירכשו חשמל עבור הצרכנים העיקריים על מנת לייעל את עלויות האנרגיה. התקנת מונים חכמים במשקי בתים פרטיים ומבנים תעשייתיים תיצור גם מודלים עסקיים חדשים נוספים.

התפתחויות אלו ניתנות לתמיכה גמישה בפלטפורמת נתונים מרכזית, אשר מקיימת אינטראקציה עם מרכז נתונים שמכין כראוי את כל המידע עבור התהליכים העסקיים המתאימים.

זאת ועוד. הפתרון אינו מוגבל לאנרגיה חשמלית, היות והוא יכול לשמש גם עבור שוק המים והגז, למשל, וחברת אנג'יס פועלת גם בתחום זה, ותמשיך לפעול לשיפור, התייעלות, הפצת, התקנת ותחזוקת רשתות של אנרגיה מתחדשת ברחבי הארץ.

ומה השורה התחתונה פה?

בשורה התחתונה, כל מבנה פרטי או תעשייתי שמעוניין לחסוך כספים משמעותיים בחשבונות החשמל שלו, יוכל להרוויח מיתרונות התקנת מערכת אוף גריד שאינה מחוברת לרשת ובכך ייהנה מהיתרונות הכוללים:

  • אספקה רציפה של חשמל שמגיע מהשמש.
  • אגירת חשמל לשעות בהן השמש אינה זורחת או לשימוש בימים מעוננים.
  • התקנת פנלים סולריים שמתאימים ומספיקים לצריכה המקומית.
  • סיוע, ליווי ייעוץ ותחזוקה של חברת אנג'יס בתהליך המעבר לשימוש באנרגיה חכמה.

תודה על פנייתך.

אנו נשוב אליך בהקדם