4 סיבות למה אתם צריכים להתקין לוח סולארי

אנשים שואלים את עצמם לעתים קרובות "למה אנרגיה סולארית טובה?" היות ואינם מבינים את החשיבות של הטכנולוגיה הסולארית. אנרגיה סולארית הופכת את המגמה של אנרגיה מתחדשת, ובעלי בתים רבים בארץ מתקינים על גגות בתיהם לוח סולארי, על מנת לקצור את כל יתרונות האנרגיה הסולארית.

אז בואו נדבר קצת על אנרגיה סולארית, או מתחדשת, כך שתבינו למה כדאי גם לכם להתקין על גג ביתכם לוח סולארי, כי מלבד היתרונות הכלכליים הברורים, יש סיבות חשובות אחרות בגללן מומלץ לעבור לשימוש באנרגיה סולארית במקום בדלקים מאובנים. הנה ארבעת הסיבות המשכנעות.

אנרגיה סולארית טובה לאיכות הסביבה

העובדה הידועה ביותר על אנרגיה סולארית היא שהיא מייצגת מקור אנרגיה נקי וירוק. זוהי שיטה מצוינת להפחתת פליטת הפחמן שלכם, ללא זיהום הסביבה. אנרגיה סולארית אינה משחררת שום גזי חממה, ומלבד הצורך במקור של מים נקיים כדי שהמערכת תתפקד, היא אינה משתמשת בשום משאבים אחרים, לכן זוהי גישת צריכת אנרגיה בטוחה וידידותית לסביבה.

כוח סולארי הוא עצמאי, והתקנת לוח סולארי על הגג שלכם מהווה נתיב בטוח וקל לתרום לעתיד של סביבה נקייה מרעלים. כשאתם מתחילים מהבית שלכם, אתם משדרים את המסר שאכפת לכם מהסביבה.

חשמל סולארי מאפשר לכם לצרוך חשמל בלי להיות תלויים ברשת

הסיבה העיקרית להגדיל את השימוש באנרגיה סולארית היא העלות הזולה. החשמל שמגיע למבנים ולבתים מהרשת הרגילה, מסתמך במידה רבה על דלקים מאובנים כמו פחם וגז טבעי. לא רק שהם רעים לסביבה, הם גם נחשבים למשאבים מוגבלים. מצב זה מתורגם לשוק תנודתי, שבו מחירי האנרגיה משתנים במהלך היום.

חשמל סולארי מגביר את עצמאות החשמל שלכם. באמצעות השקעה במערכות כוח סולארי, אתם יכולים בקלות להגן על עצמכם מפני העלויות הבלתי צפויות במחירי השירות, וליהנות מחשמל זול לאורך כל היום. השמש לעולם לא תיגמר, כך שיש לכם ביטחון אנרגיה. ברגע שאתם מתקינים לוח סולארי על הגג, מבחינה טכנית, אתם מגיעים למצב עצמאי בצריכת אנרגיה.

מערכות אחסון סוללות סולאריות יכולות גם הן לסייע באגירת חשמל לשימוש בשעות הלילה ובעונת הגשמים.

כוח סולארי יכול להשתמש בקרקעות בלתי מנוצלות

עם הצורך הגובר באנרגיה סולארית, היא הופכת להיות נגישה לרובנו. בישראל יש שטחים רחוקים מהערים הגדולות, שנכון להיום הקרקעות שלהם אינן מנוצלות.

עם אנרגיה סולארית, ניתן להשתמש בקרקעות אלו ולייצר מהן ערך רב. אנרגיה סולארית מספקת מקור כוח לכולם, כך שאין צורך להשתמש בקרקעות במחירים גבוהים שעשויות להיות מתאימות יותר ליישומים אחרים.

אנרגיה סולארית מאפשרת פחות בזבוז חשמל

חשמל צריך להיות מועבר מתחנות כוח גדולות לצרכני הקצה באמצעות רשתות נרחבות. שידורים לטווח ארוך פירושם הפסדי כוח. האם תהיתם פעם מהו התפקיד העיקרי של לוח סולארי? הוא מותקן על הגג שלכם על מנת לקבל אנרגיה מהשמש, שמסייעת בהגדלת יעילות החשמל, בהתחשב במרחק הקצר.

האנרגיה שלכם הופכת להיות מקומית וכתוצאה מכך אתם שולטים על חשבונות החשמל שלכם ועל השימוש שלכם באנרגיה. יתרון משמעותי נוסף הוא העמידות של מערכות כוח סולאריות, והעדר הסיכון או הסיכוי להפסקת השירות.

וזה עוד לא הכול

המומחים בחברת ENGIS מתמחים בהתקנת ותחזוקת ממירים מרכזיים שכוללים במחולה אחת לוח RMU, שנאי ומערכת בקרה. הממיר המרכזי של החברה ניתן להתקנה בהליך פשוט, ללא צורך בביסוס על השטח, וממודולים של ממירי סטרינג קטנים.

אם מתרחשת תקלה באחד מממירי הסטרינג שמרכיבים את הממיר המרכזי, אפשר להחליף בקלות את הממיר הפגוע בממיר סטרינג מודולרי תקין, בלי לפרק את פסי הצבירה.

תודה על פנייתך.

אנו נשוב אליך בהקדם