התקנת מערכת סולארית עצמאית

האם אתם מעוניינים שתהיה לכם יותר שליטה על האנרגיה שאתם משתמשים בה? האם אתם רוצים להיות פחות תלויים במערכות של חברת החשמל? בחברת אנג'יס תוכלו לקבל פתרונות של התקנת מערכת סולארית עצמאית, שתסלול עבורכם את הנתיב לעצמאות אנרגטית מלאה.

ניצול יתרונות השמש להפעלת מערכת סולארית עצמאית

השיטה הפשוטה והיעילה ביותר להתקנת מערכת סולארית עצמאית היא להתקין פאנלים סולאריים, שמאפשרים לכם לייצר כוח משלכם ולייצא את העודף לאחסון אנרגיה. מלבד תחזוקה פשוטה כל שלוש שנים, אין מה לבדוק ואין דאגות מיותרות. פשוט נהנים מחשבונות החשמל המופחתים.

בעוד שמכשירי חשמל מסוימים חייבים, כמו למשל אורות, חייבים לפעול בלילה, ניתן להפעיל מכשירים אחרים, כגון מדיח כלים או מכונת כביסה, בכל עת שתבחרו.

אם אתם ממתינים עד שהשמש זורחת, המכשירים שלכם יכולים לעבור דרך כל המחזור באמצעות כוח סולארי בלבד. אפילו בתנאים אופטימליים פחות, בהנחה שלא היה יום מעונן לחלוטין. מערכת סולארית עצמאית גדולה יכולה לייצר מספיק כוח, אז במקום להזין את האנרגיה הסולארית העודפת שלכם לרשת, אתם יכולים להשתמש בה בתוך הבית.

וזה עוד לא הכול

מערכת סולארית עצמאית אטרקטיבית במיוחד בזכות התשלום המופחת של חשבונות החשמל. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מייצרים מספיק אנרגיה סולארית להפעלת המכשירים שלכם, אתם יכולים להתקין מד צריכת חשמל בעלות נמוכה, או לחבר תצוגה ביתית שמקושרת למד החכם שלכם.

התקנים אלו יכולים להראות לכם כמה חשמל מיוצא לרשת, ומותגים מסוימים יכולים להיות מצוידים עם פלט ממסר שמודיע לכם כאשר אתם מייצרים עודפי אנרגיה סולארית.

אחסון אנרגיה

רוב האנרגיה הסולארית נוצרת במהלך היום, אך רוב משקי הבית צורכים את עיקר האנרגיה שלהם לאחר שעות העבודה, במהלך שעות הערב והלילה, ובמהלך סוף השבוע. אפשר לפתור אי התאמה זו באמצעות הגדרת זמנים קבועים בהם מערכת סולארית עצמאית תפעל.

מערכת אחסון אנרגיה פירושה יותר חשמל סולרי שנשאר בבית שלכם ופחות מיוצא לרשת. זה גם אומר שאתם יכולים למנוע רכישת חשמל מהרשת במהלך זמני השיא, למשל בין עשר בבוקר עד ארבע אחר הצהריים.

פתרון זה אטרקטיבי במיוחד לבעלי בתים שיש להם צריכת חשמל גבוהה לאורך היום והם מקבלים חשבונות חשמל גבוהים. התקנת בנק סוללות קטן על מערכת סולארית עצמאית מאפשר טעינה מלאה במהלך היום, לשימוש במהלך הלילה.

בשורה התחתונה, עוברים לשימוש יעיל באנרגיה

הרעיון הוא לשלם רק על השימוש. בחברת אנג'יס, כשאנחנו מדברים על יעילות אנרגטית, אנחנו לא מתכוונים לחזרה אל עידן החושך, אלא לשימוש באנרגיה בשיטות חכמות יותר. בזכות הציוד המתקדם שאנחנו מוכרים ומתחזקים, אנחנו מאפשרים למבנים תעשייתיים ולמשקי בתים פרטיים לצרוך אנרגיה ביעילות ובכמות שמותאמת לצרכי האנרגיה של המבנה.

במילים אחרות, בית יעיל באנרגיה הוא בית שלא צריך כמות גדולה של אנרגיה סולארית או מערכת מקיפה של אחסון אנרגיה.

המומחים בחברתנו מיומנים במגוון השיטות להפחתת צריכת האנרגיה שלכם, ובהתקנת ואחזקת מערכת סולארית עצמאית פשוטה וידידותית למשתמש. היתרון המשמעותי, בין יתר היתרונות האחרים, הוא עלות מופחתת באופן משמעותי של חשבונות החשמל שלכם.

תודה על פנייתך.

אנו נשוב אליך בהקדם