איך מערכת סולארית ביתית עוזרת לחסוך באנרגיה?

מערכת סולארית ביתית עוזרת לחיסכון בצריכת החשמל בבית, וזוהי אחת הצורות המתקדמות והטובות ביותר של אנרגיה מתחדשת, לכן קל להבין למה מערכות אלו כל כך פופולריות.

פנלים סולריים עוזרים לחסוך באנרגיה שאחרת הייתה נלקחת מהרשת, הם מפחיתים את חשבונות החשמל שלכם, ומובילים לשיפור מעולה בכלכלת הבית שלכם.

איך זה עובד?

חשוב לדעת איך פועלת מערכת סולארית ביתית, כי הבנת התהליך תעזור לכם להבין איך אתם חוסכים באנרגיה. אם לנסח את זה במונחים פשוטים, אנרגיה סולארית היא אנרגיה שנלכדת מהשמש, ומומרת לאנרגיה סולארית באמצעות פאנלים שמותקנים על הגג, ומספקת לבית מקורות חשמל או חימום.

הכוח הסולארי נוצר על ידי הפאנלים שאוספים אנרגיה, וקיימות שתי שיטות עיקריות שבהן אנרגיה סולארית ניתנת להמרה: המרה פוטו-וולטאית (PV), שנקראת גם המרה ישירה, והיא הצורה הנפוצה ביותר של יצירת אנרגיה סולארית. שיטה זו כרוכה בשימוש בפאנלים סולאריים, או במערכת פוטו-וולטאית סולארית, לשם הפקת החשמל.

או המרה תרמית מהשמש

שיטה זו ידועה גם כהמרה עקיפה, והיא משמשת ליצירת חום לבית. צורה זו של אנרגיה סולארית מתחילה לגדול בפופולאריות, וניתן להתקין מערכת סולארית ביתית שמשלבת את השימוש באספן תרמי על מנת לייצר את החום, כך שהמים בבית יכולים להיות מחוממים באמצעות כוח סולארי.

השיטה העיקרית שבה פאנלים סולאריים עוזרים לחסוך באנרגיה היא יכולת הסרת התלות של משק הבית ברשת החשמל הארצית. הכוח שבו אתם משתמשים מתחדש, ובמקרים רבים נדרש פחות כוח, בהשוואה לאנרגיה המיוצרת על ידי הרשת.

ובואו לא נשכח את היתרונות הסביבתיים

באמצעות התקנת מערכת סולארית ביתית, אתם מפחיתים את כמות האנרגיה שבה אתם משתמשים, ואתם יכולים גם להשתמש במערכת על מנת לשמור על הפעלת החשמל בלילה. זה חוסך אנרגיה וגם מפחית את כמות המזהמים שמשתחררים מדי יום.

אנרגיה סולארית מסתמכת אך ורק על לכידת האור מהשמש, והמרה זו של אנרגיה לחשמל או לחימום הבית, עובדת ללא פליטות מזהמים. זה אומר שאתם לא מייצרים שום גזי חממה ולא גורמים לפליטת מזיקים שתורמים להתחממות כדור הארץ. המערכת יכולה גם להפחית את פליטת הפחמן שלכם בשמונים אחוזים בשנה אחת.

כל עוד שהשמש זורחת, הכוח שלה לא יגמר

אנחנו משתמשים בדלקים מאובנים בתדירות הגבוהה ביותר כרגע, והם אינם מקור של אנרגיה מתחדשת. אך ככל שאנחנו משתמשים בהם יותר, כך אנחנו גורמים נזק לכדור הארץ. ככל שיותר בתים ישתמשו במקורות אנרגיה רגילים, ההשפעה על הסביבה תהיה עצומה.

חברת אנג'יס מתמחה בהתקנת מערכת סולארית ביתית, ובתחזוקה הקבועה שלה. אנחנו מבצעים החלפת מערכות ותיקונים, ומוודאים שהמערכת שלכם פועלת באופן תקין.

משנת 21013, החברה ידועה בישראל בזכות המוניטין המצוין שלה כספקית ציוד חשמלי לשוק הסולארי. בזכות שיתוף הפעולה עם חברות בסין, הקמנו צוות בינלאומי בכיר שמורכב ממשאבים של בקרת רכיבים מתקדמת, מחקר ופיתוח ותמיכה כלכלית איתנה.

ומה השורה התחתונה פה?

ככל שיותר מערכות סולאריות יותקנו בבתים ובמבנים תעשייתיים, כך תפחת כמות הפליטות המזיקות שמיוצרות מדי יום ומזיקות לסביבה.

תהליך ייצור פאנלים סולאריים אידיאלי לחלוטין שכן הבזבוז שקיים היום מזיק, והעולם מתחיל, בהדרגה אך בנחישות, להתקדם לעבר סביבות ירוקות יותר.

תודה על פנייתך.

אנו נשוב אליך בהקדם