שילוב רכב חשמלי בגיוון מקורות גנרציה

הטענה רכב חשמלי

 

 

כלי רכב חשמליים הם העתיד של המכוניות. ממשלות ברחבי אירופה מתחייבות לתמוך בייצור כלי רכב המאופיינים בזיהום אוויר נמוך במיוחד, ואילו מותגי מכוניות, ממזדה למזראטי, מיוצרים בדגמים של רכבים חשמליים, או שליצרנים יש לפחות את התכניות להתפתח בכיוון.

אבל רכבים חשמליים הם גם חלק מהעבר, והמורשת שלהם הולכת רחוק יותר מכפי שניתן להאמין. המכונית החשמלית הראשונה נבנתה בשנת 1837 באברדין, סקוטלנד, והטכנולוגיה זכתה להצלחה גדולה, כשרכבים המופעלים באמצעות סוללות חשמליות הוצגו גם ברחובות לונדון וניו יורק בסוף המאה ה-19.

למרבה הצער, הפופולריות שלהם לא נמשכה, ועם הפיחות במחירי הנפט, מכוניות שפועלות על בנזין ודיזל הן ששלטו על הכבישים. עד היום.

 

רכבים חשמליים בונים שוב את העתיד

עם הטכנולוגיה המתפתחת במהירות, עיצובים שמושכים יותר את העין ואת העולם הופכים להיות יותר מודעים לסביבה, ועידן חדש של כלי רכב חשמליים כבר נולד.

היום, חברות כמו וולוו מכריזות שכל מכונית שתיוצר במסגרת החברה, החל משנת 2019, תופעל חלקית או לחלוטין על סוללה, זאת בהתאם לדו"ח האחרון שפורסם על ידי ING, הקובע כי עד שנת 2035, כל המכוניות החדשות שימכרו באירופה, תהיינה חשמליות.

 

מהם היתרונות של קניית רכב חשמלי?

קיימות סיבות רבות המניעות אנשים לקנות רכב חשמלי. הסיבה הבולטת היא הסביבה. בעוד שרכבים חשמליים עדיין חדשים כמו שהחשמל החכם עדיין חדש, הם עדיין הרבה יותר בריאים לכדור הארץ מאשר רכבים קונבנציונאליים.

הם מייצרים פחות פליטה ויעילים יותר, היות ו-95% מהאנרגיה שנוצרת על ידי רכבים חשמליים מופעלת, ואילו מנוע הבעירה הפנימית יעיל רק בשלושים אחוזים. יתר האנרגיה הולכת לאיבוד כחום או כרעש.

אבל יש גם יתרונות אחרים. יש עלויות תפעול נמוכות יותר באופן משמעותי מעלויות תשלום מלא על טנק של דלק. גם עלויות התחזוקה נמוכות יותר.

 

העתיד של רכבים חשמליים

ברור שאנחנו נכנסים לעידן חדש של כלי רכב חשמליים. התשתית התומכת בהם, עלויות הייצור שלהם וקלות החיוב שלהן הם ההיבטים העתידים להשתפר באופן משמעותי בשנים הקרובות. נהיגה ברכב חשמלי תהפוך לנורמה מבחינת רבים בשנים הקרובות, כשממשלות יקבעו יעדים ברורים וחשובים שיעזרו למציאות זו להתרחש.

ממשלת גרמניה בוחנת באופן פעיל מהלך של מעבר מלא מסולר ובנזין לחשמל בעתיד הלא רחוק. גם צרפת ובריטניה מתכננות לאסור את כל מכירות הבנזין והדיזל עד שנת 2040, ובדנמרק יש היום יותר רכבים חשמליים הנטענים על רציפים, מאשר תחנות דלק.

 

התרומה שלנו למעבר לנהיגה על כלי רכב חשמליים

התרומה של חברת אנג'יס היא בראייה של רשת ניהול חשמל מקומית חכמה MICROGRID. חברת אנג'יס מציעה ללקוחותיה שמעוניינים לנהל רשת חשמל חכמה את הפתרון הכולל.

הפתרון הכולל שלנו ליצירת רשת חשמל חכמה, נותן מענה לרכבים חשמליים בזכות אספקת עמדות טעינה לרכב חשמלי ותכנון רשת עמדות טעינה לפי קילומטראז', אספקת חשמל וייעול צריכה.

אנג'יס תספק ללקוחותיה המעוניינים בניהול רשת חשמל חכמה :

  1. תכנון צריכה וחיזוי ביקושים עתידיים
  2. בחינה של מקורות ייצור חשמל ברחבי הרשת המקומית והוספה של מקורות ייצור חשמל סולארי, באם צריך.
  3. הוספה של מערכות אגירת אנרגיה.
  4. ניהול ביקושים בזכות מניה חכמה, ניהול ביג דאטה ואנליטיקס.
  5. הוספת תשית עמדות טעינה לרכבים ברחבי רשת החשמל המקומית.

כל גוף : אוניברסיטה , קיבוץ, בית חולים, שכונה או עיר : שירצו להתקדם לניהול רשת חשמל חכמה מוזמנים ליצור עמנו קשר כבר היום.

ליצירת קשר מהירה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן